Tigi Catwalk Oatmeal & Honey Intense Nourishing Mask
tápláló maszk haj hidratálására
Fedezze fel az intenzív hidratálás erejét a Tigi Catwalk Oatmeal & Honey Intense Nourishing Mask segítségével. Ez a tápláló maszk kifejezetten minden hajtípusra lett tervezve, amely extra ápolást és hidratálást igényel. A Tigi márka ismert innovatív termékeiről, amelyek a professzionális minőséget ötvözik a luxusápolással. A Catwalk kollekció a tökéletes megjelenés elérésére fókuszál, míg az Oatmeal & Honey alkollekció természetes összetevőkkel biztosítja a gyengédséget és a táplálást.
Ez a maszk ideális választás azoknak a nőknek, akik szeretnék helyreállítani a hajuk egészségét, amelyet a hajformázás vagy külső hatások károsítottak. Az összetételének köszönhetően, amely zabpelyhet és mézet tartalmaz, mély hidratálást nyújt a hajnak, simává és fényessé téve azt. Tökéletes választás fontos események előtt, amikor azt szeretné, hogy haja a lehető legjobban nézzen ki.
Ez a maszk minden hajtípusra alkalmas, különösen a sérült és száraz hajra, amely hidratálást és fényt igényel.
Vigye fel a maszkot a tiszta, törölközővel szárított hajra. Egyenletesen oszlassa el a haj teljes hosszán, majd hagyja hatni 3-5 percig. Ezután alaposan öblítse le. A legjobb eredmény elérése érdekében rendszeresen használja a Catwalk termékcsalád részeként.
| Paraméter | Érték |
|---|---|
| Portfólió | Hajkozmetikumok |
| Kinek | Nőknek |
| Kategóriák | Hajmaszk |
| Márka | Tigi |
| Kollekció | Catwalk |
| Alkollekció | Oatmeal & Honey |
| Méret | 200 g |
| Hajtípus | Minden hajtípus, Sérült haj, Száraz haj |
Kerülje a szemmel való érintkezést., Szembe kerülés esetén azonnal öblítse ki vízzel.
TIGI Cosmetics EU
www.tigibeautyproducts.com
EAN: 0615908421484
Tigi egy brit márka, amely 1986-ban született Londonban Anthony, Bruno, Guy és Franco Mascolo, látnok fodrászok jóvoltából. Ezek a testvérek a családi hagyományok ihletésére átadták a Tigi márkának a kreativitás és az innováció iránti szenvedélyüket a hajápolás terén. A márka gyorsan megszerezte a stílus és a hajkozmetika úttörőjének hírnevét, különösen az eredeti receptúráknak és a termékek kifejező dizájnjának köszönhetően. A Bed Head kollekció kulcsfontosságú mérföldkővé vált, ikonikus szerepet tölt be világszerte a szalonokban és az otthonokban egyaránt.
A Tigi filozófiája az egyéniség kifejezésének bátorságára és minden ember egyediségének támogatására épül. A márka hangsúlyt fektet a kreativitásra, a közvetlenségre és a szabadságra a hajformázásban, ami nemcsak a termékek összetételében, hanem a játékos csomagolásukban és kommunikációjukban is tükröződik. Értékei között szerepel a modern megközelítés a fejlesztésben, innovatív összetevők használata és környezetbarát megoldások támogatása, például újrahasznosítható csomagolás. Az inspirációt az aktuális trendekből, a városi kultúrából és a világ divatbemutatóiból meríti. A Tigi termékek gyakran felismerhetők neves stylistok és kedvelt hírességek kezében, ezzel a márkát a hajápolási szektor valódi ikonjai közé emelve.
A Tigi kínálata széles skáláját öleli fel a hajápolási termékeknek, a samponoktól és kondicionálóktól kezdve a formázó készítményekig és a speciális ápolásig minden hajtípusra. A leghíresebb a Bed Head sorozat, amely mindent kínál az erős rögzítő spray-ktől a hidratáló maszkokig és hajfényekig. Érdemes megemlíteni a Catwalk kollekciót is, amely a professzionális hajformázásra összpontosít, és az S-Factor-t, amely extra fényt és simaságot biztosít. Rendszeresen jelennek meg limitált kiadások, amelyeket szezonális trendek vagy vezető stylistokkal való együttműködés ihletett. A Tigi márka ideális választás mindazok számára, akik egyediséget, kreativitást és professzionális eredményeket keresnek a hajápolásban – a merész kísérletezőktől a mindennap tökéletes frizurát kedvelőkig.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.