Versace Bright Crystal
Eau de Toilette nőknek
Nincs raktáron
A Versace a luxus és elegancia szinonimája, és a Bright Crystal sorozat ennek ragyogó példája. Ez a női eau de toilette valódi ékszer a parfümök között, friss és egyben érzéki virágillatot hozva. A Versace Bright Crystal ideális választás azoknak, akik olyan illatot keresnek, amely frissítő, de egyben kifinomult is. A gránátalma, jégakkord és yuzu fejjegyével azonnal felkelti a figyelmet.
Az illat szívében a magnólia, bazsarózsa és lótusz finom tónusai találhatók, amelyek virágos mélységet adnak az illatnak. Ezek a virágos esszenciák a nyugalom és harmónia érzetét keltik, akárcsak egy gyönyörű nyári nap, tele napsütéssel és virágokkal. A Versace Bright Crystal tökéletes választás romantikus estékhez vagy elegáns társasági eseményekhez, ahol szeretné ragyogni.
Az illat alapját borostyán, fa és pézsma alkotja, amelyek érzékiséget és tartósságot adnak az illatnak. Ezek az összetevők biztosítják, hogy az illat egész nap önnel maradjon, anélkül, hogy veszítene intenzitásából. Ez a kombináció felejthetetlen benyomást kelt, amely mindenkit elbűvöl a környezetében. A Versace Bright Crystal eau de toilette valódi élvezet az érzékeknek, és elengedhetetlen része minden női illatgyűjteménynek.
Vigye fel a Versace Bright Crystal-t a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra és a fülek mögé, ahol az illat a legjobban kibontakozik és legtovább tart. A maximális hatás elérése érdekében tiszta és hidratált bőrre alkalmazza az illatot. Kerülje a csuklók összedörzsölését, hogy ne sérüljön az illatmolekulák szerkezete. Finomabb hatás érdekében permetezze az illatot a levegőbe, és sétáljon át rajta, így finoman leülepszik a testére és ruháira.
Fej gránátalma, jeges akkord, yuzu
Szív bazsarózsa, lótusz, magnólia
Alap ámbra, fa, pézsma
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Euroitalia S.r.l.
www.versace.com
EAN: 8011003801718
A Versace márka 1978-ban született Olaszországban, amikor a legendás tervező, Gianni Versace megalapította. Az ő merész víziója és egyedi tehetsége adta a márkának azt a jellegzetes kézjegyet, amely a klasszikus művészet elemeit ötvözi a merész extravaganciával. Gianni tragikus halála után, 1997-ben, húga, Donatella Versace vette át a vezetést, aki továbbfejleszti az ikonikus stílust és a márkát a modern elegancia irányába viszi. A Versace néhány évtized alatt a világ legelismertebb divatházai közé emelkedett, és termékei a luxus és az eredetiség szinonimájává váltak.
A Versace filozófiája az olasz kézművesség, érzékiség és kifejező önbizalom egyesítésén alapul. A márka hangsúlyt fektet a precíz kivitelezésre, a minőségi anyagokra és a fenntartható eljárásokra, amelyek például a környezetbarát anyagok kiválasztásában vagy a kozmetikumok állatkísérlet-mentességében nyilvánulnak meg. A Versace dizájnokat az antik művészet, a mediterrán színek és a modern városi élet inspirálja, ami visszatükröződik az olyan jellegzetes motívumokban, mint az ikonikus Medúza fej. A márka kedvelői között olyan hírességek is megtalálhatók, mint Madonna, Elton John vagy Jennifer Lopez, aki a Versace zöld ruhájával a divattörténet egyik legikonikusabb pillanatát alkotta meg. A márka híres merész kampányairól és erőteljes jelenlétéről a közösségi médiában is.
A Versace kínálata a luxus divattól az ikonikus kiegészítőkön át a parfümökig terjed, amelyek világszerte közkedveltek. A legnépszerűbb parfümkollekciók közé tartozik például a Versace Bright Crystal, egy érzéki és friss női illat, vagy a Versace Eros, egy ikonikus férfiillat. A márka csúcsminőségű testápolást, sminket és napszemüvegeket is kínál, amelyek tökéletesen kiegészítik a merész stílust. Limitált kiadások és együttműködések vezető tervezőkkel vagy hírességekkel rendszeresen hoznak új trendeket és friss inspirációt a portfólióba. A Versace ideális választás azok számára, akik kivételességre, luxusra vágynak, és nem félnek kifejezni egyedi stílusukat a mindennapokban.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.