Versace Eau Fraiche Man
Eau de Toilette férfiaknak
Nincs raktáron
Versace Eau Fraiche Man a modern elegancia és kifinomultság megtestesítője. Ez a toaletvíz az ikonikus Versace márka műhelyéből származik, és azoknak a férfiaknak készült, akik szeretnék kifejezni egyedi stílusukat és karizmájukat. Az Eau Fraiche Man frissességet és könnyedséget hoz, amelyet különösen a forró nyári napokon vagy esti társasági eseményeken értékelhet.
Az illat a karambola, brazil rózsafa, citrom és bergamott ragyogó kombinációjával kezdődik, amely azonnal felfrissít és magával ragad. Az illat szívében az estragon, cédrus tűlevelek, bors és zsálya találkozik, ami fűszeres és egyben aromás mélységet ad a kompozíciónak. Az illat alapját a meleg és érzéki ambra, sáfrány, pézsma, fügafa és narancshús keveréke alkotja, amely felejthetetlen benyomást hagy.
A Versace Eau Fraiche Man több mint egy illat – egy kijelentés, amely kiemeli az önbizalmát és eleganciáját. Ideális választás azoknak a férfiaknak, akik egy fás illatot keresnek egyedi eredetiséggel. Ez a toaletvíz tökéletes kiegészítő munkamegbeszélésekhez, baráti estékhez vagy exkluzív társasági eseményekhez.
Az optimális hatás elérése érdekében vigye fel a Versace Eau Fraiche Man toaletvizet a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra és a fülcimpák mögé. Ezzel biztosítja, hogy az illat intenzívebb legyen és egész nap kitartson. Közvetlenül zuhanyzás után, enyhén nedves bőrre alkalmazva az illat jobban kibontakozik és tartósabb marad. Kerülje a csuklók összedörzsölését, hogy elkerülje az illatkompozíció megváltozását.
Fej bergamott, brazil rózsaszín fa, citrom, karambola
Szív bors, cédrus tűlevél, tárkony, zsálya
Alap ámbra, fügefa, narancshús, pézsma, sáfrány
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Euroitalia S.r.l.
www.versace.com
EAN: 8011003803132
A Versace márka 1978-ban született Olaszországban, amikor a legendás tervező, Gianni Versace megalapította. Az ő merész víziója és egyedi tehetsége adta a márkának azt a jellegzetes kézjegyet, amely a klasszikus művészet elemeit ötvözi a merész extravaganciával. Gianni tragikus halála után, 1997-ben, húga, Donatella Versace vette át a vezetést, aki továbbfejleszti az ikonikus stílust és a márkát a modern elegancia irányába viszi. A Versace néhány évtized alatt a világ legelismertebb divatházai közé emelkedett, és termékei a luxus és az eredetiség szinonimájává váltak.
A Versace filozófiája az olasz kézművesség, érzékiség és kifejező önbizalom egyesítésén alapul. A márka hangsúlyt fektet a precíz kivitelezésre, a minőségi anyagokra és a fenntartható eljárásokra, amelyek például a környezetbarát anyagok kiválasztásában vagy a kozmetikumok állatkísérlet-mentességében nyilvánulnak meg. A Versace dizájnokat az antik művészet, a mediterrán színek és a modern városi élet inspirálja, ami visszatükröződik az olyan jellegzetes motívumokban, mint az ikonikus Medúza fej. A márka kedvelői között olyan hírességek is megtalálhatók, mint Madonna, Elton John vagy Jennifer Lopez, aki a Versace zöld ruhájával a divattörténet egyik legikonikusabb pillanatát alkotta meg. A márka híres merész kampányairól és erőteljes jelenlétéről a közösségi médiában is.
A Versace kínálata a luxus divattól az ikonikus kiegészítőkön át a parfümökig terjed, amelyek világszerte közkedveltek. A legnépszerűbb parfümkollekciók közé tartozik például a Versace Bright Crystal, egy érzéki és friss női illat, vagy a Versace Eros, egy ikonikus férfiillat. A márka csúcsminőségű testápolást, sminket és napszemüvegeket is kínál, amelyek tökéletesen kiegészítik a merész stílust. Limitált kiadások és együttműködések vezető tervezőkkel vagy hírességekkel rendszeresen hoznak új trendeket és friss inspirációt a portfólióba. A Versace ideális választás azok számára, akik kivételességre, luxusra vágynak, és nem félnek kifejezni egyedi stílusukat a mindennapokban.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.