Versace Eau Fraiche Man
Eau de Toilette férfiaknak
50 ml ért 16 270 Ft
Fedezze fel a Versace Eau Fraiche Man-t, a páratlan fás illatot, amely frissességet és eleganciát hoz, ami az ikonikus Versace márka jellegzetessége. Ez az eau de toilette a modern férfi számára készült, aki értékeli a finom eleganciát és stílust. Az Eau Fraiche Man az összetettséget és a természetes frissességet ötvözi, így egy ellenállhatatlan illatot hoz létre, amely egész nap elkíséri Önt. Átgondolt kompozíciója miatt ez az illat ideális választás nyári estékre és formális eseményekre, ahol szeretne benyomást kelteni.
A fejillatban a bergamott, a brazil rózsafa, a citrom és az egzotikus csillaggyümölcs frissítő kezdést biztosítanak. A szívillatot az aromás tárkony, a zsálya, a cédrustű és a fűszeres bors alkotja, ami mélységet és pikáns jelleget ad az illatnak. Az alapillatot gazdag akkordok zárják le, mint a pézsma, a fügefa, a narancshús, az ambra és a sáfrány, amelyek felejthetetlen és hosszantartó benyomást hagynak a bőrön.
A Versace Eau Fraiche Man a férfiasság és a kifinomultság szimbóluma. Ez az illat tökéletes kiegészítője a férfinak, aki hangsúlyozni szeretné egyedi stílusát és természetes eleganciáját. Élvezze ezt a mesterművet, amely a luxus és az olasz elegancia világába repíti Önt.
A legjobb eredmény elérése érdekében alkalmazza a Versace Eau Fraiche Man-t tiszta és száraz bőrre. Koncentráljon a pulzuspontokra, mint a csukló, a nyak és a fülek mögötti terület, ahol a test melege segít az illat teljes kibontakozásában. Kerülje el a csuklók összedörzsölését alkalmazás után, hogy ne változzon meg az illat összetétele. A tartósabb hatás érdekében ajánlott az illatot rétegezni az Eau Fraiche Man sorozat további termékeivel, ha elérhetők.
Fej bergamott, brazil rózsaszín fa, citrom, karambola
Szív bors, cédrus tűlevél, tárkony, zsálya
Alap ámbra, fügefa, narancshús, pézsma, sáfrány
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Euroitalia S.r.l.
www.versace.com
EAN: 8018365500020
A Versace márka 1978-ban született Olaszországban, amikor a legendás tervező, Gianni Versace megalapította. Az ő merész víziója és egyedi tehetsége adta a márkának azt a jellegzetes kézjegyet, amely a klasszikus művészet elemeit ötvözi a merész extravaganciával. Gianni tragikus halála után, 1997-ben, húga, Donatella Versace vette át a vezetést, aki továbbfejleszti az ikonikus stílust és a márkát a modern elegancia irányába viszi. A Versace néhány évtized alatt a világ legelismertebb divatházai közé emelkedett, és termékei a luxus és az eredetiség szinonimájává váltak.
A Versace filozófiája az olasz kézművesség, érzékiség és kifejező önbizalom egyesítésén alapul. A márka hangsúlyt fektet a precíz kivitelezésre, a minőségi anyagokra és a fenntartható eljárásokra, amelyek például a környezetbarát anyagok kiválasztásában vagy a kozmetikumok állatkísérlet-mentességében nyilvánulnak meg. A Versace dizájnokat az antik művészet, a mediterrán színek és a modern városi élet inspirálja, ami visszatükröződik az olyan jellegzetes motívumokban, mint az ikonikus Medúza fej. A márka kedvelői között olyan hírességek is megtalálhatók, mint Madonna, Elton John vagy Jennifer Lopez, aki a Versace zöld ruhájával a divattörténet egyik legikonikusabb pillanatát alkotta meg. A márka híres merész kampányairól és erőteljes jelenlétéről a közösségi médiában is.
A Versace kínálata a luxus divattól az ikonikus kiegészítőkön át a parfümökig terjed, amelyek világszerte közkedveltek. A legnépszerűbb parfümkollekciók közé tartozik például a Versace Bright Crystal, egy érzéki és friss női illat, vagy a Versace Eros, egy ikonikus férfiillat. A márka csúcsminőségű testápolást, sminket és napszemüvegeket is kínál, amelyek tökéletesen kiegészítik a merész stílust. Limitált kiadások és együttműködések vezető tervezőkkel vagy hírességekkel rendszeresen hoznak új trendeket és friss inspirációt a portfólióba. A Versace ideális választás azok számára, akik kivételességre, luxusra vágynak, és nem félnek kifejezni egyedi stílusukat a mindennapokban.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.