Versace Eros
Eau de Toilette férfiaknak
30 ml ért 13 000 Ft
Raktáron 1 db, péntek 2026-01-02 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
13 000 Ft
Versace Eros egy érzéki eau de toilette, amely tökéletesen megtestesíti az erőt és szenvedélyt. Ez az illat az ókori görög mitológiából, a szerelem istene, Erósz történetéből merít ihletet, ami tükröződik egyedi karakterében. Az Eros a Versace márka rangos kollekciójának része, amely híres luxusáról és eleganciájáról. Ez az illat ideális azoknak a férfiaknak, akik szeretnék kiemelni természetes karizmájukat és érzékiségüket.
Az Eros illat friss mentaolaj, zöld alma és olasz citrom tónusokkal nyit, amelyek energiát és felfrissülést adnak. A középső tónusok férfias keveréke ambroxán, muskotályzsálya és borbolya, amely felejthetetlen benyomást kelt. Az illat alapját a meleg virginiai cédrus, egzotikus vetiver, édes madagaszkári vanília és mély tölgyfa alkotja, amelyek kifinomultságot és mélységet adnak. Ez a kombináció harmóniát teremt, amely maradandó benyomást hagy önön.
A Versace Eros illat tökéletes választás esti eseményekre és különleges alkalmakra, amikor ki szeretne tűnni és felhívni magára a figyelmet. Ez a parfüm bátor férfiaknak szól, akik nem félnek kifejezni egyéniségüket és személyiségüket. Ezzel az illattal mindig a figyelem középpontjában lesz.
A legjobb hatás elérése érdekében alkalmazza a Versace Eros eau de toilette-et tiszta és száraz bőrre, lehetőleg pulzuspontokra, mint a nyak, csukló és mellkas. Ezáltal az illat jobban kibontakozik és tovább tart. Kerülje a csuklók összedörzsölését, hogy ne sértse meg az illat szerkezetét. A hosszan tartó élmény érdekében kombinálhatja az illatot az Eros sorozat további termékeivel, mint például a testápoló vagy a tusfürdő.
Fej mentaolaj, olasz citrom, zöld alma
Szív ambroxan, bobule dřišťálu, muskátli
Alap madagaszkári vanília, tölgyfa, vetivérfű, Virginia cédrus
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Euroitalia S.r.l.
www.versace.com
EAN: 8011003809196
A Versace márka 1978-ban született Olaszországban, amikor a legendás tervező, Gianni Versace megalapította. Az ő merész víziója és egyedi tehetsége adta a márkának azt a jellegzetes kézjegyet, amely a klasszikus művészet elemeit ötvözi a merész extravaganciával. Gianni tragikus halála után, 1997-ben, húga, Donatella Versace vette át a vezetést, aki továbbfejleszti az ikonikus stílust és a márkát a modern elegancia irányába viszi. A Versace néhány évtized alatt a világ legelismertebb divatházai közé emelkedett, és termékei a luxus és az eredetiség szinonimájává váltak.
A Versace filozófiája az olasz kézművesség, érzékiség és kifejező önbizalom egyesítésén alapul. A márka hangsúlyt fektet a precíz kivitelezésre, a minőségi anyagokra és a fenntartható eljárásokra, amelyek például a környezetbarát anyagok kiválasztásában vagy a kozmetikumok állatkísérlet-mentességében nyilvánulnak meg. A Versace dizájnokat az antik művészet, a mediterrán színek és a modern városi élet inspirálja, ami visszatükröződik az olyan jellegzetes motívumokban, mint az ikonikus Medúza fej. A márka kedvelői között olyan hírességek is megtalálhatók, mint Madonna, Elton John vagy Jennifer Lopez, aki a Versace zöld ruhájával a divattörténet egyik legikonikusabb pillanatát alkotta meg. A márka híres merész kampányairól és erőteljes jelenlétéről a közösségi médiában is.
A Versace kínálata a luxus divattól az ikonikus kiegészítőkön át a parfümökig terjed, amelyek világszerte közkedveltek. A legnépszerűbb parfümkollekciók közé tartozik például a Versace Bright Crystal, egy érzéki és friss női illat, vagy a Versace Eros, egy ikonikus férfiillat. A márka csúcsminőségű testápolást, sminket és napszemüvegeket is kínál, amelyek tökéletesen kiegészítik a merész stílust. Limitált kiadások és együttműködések vezető tervezőkkel vagy hírességekkel rendszeresen hoznak új trendeket és friss inspirációt a portfólióba. A Versace ideális választás azok számára, akik kivételességre, luxusra vágynak, és nem félnek kifejezni egyedi stílusukat a mindennapokban.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.