Versace Eros
Eau de Toilette férfiaknak
50 ml ért 16 830 Ft
Raktáron , hétfő 2025-12-29 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
16 830 Ft
A Versace bemutatja az Eros-t, egy eau de toilette-t, amely a tökéletes harmóniát testesíti meg az erő és a szenvedély között. Az 50 ml-es kiszerelés ideális választás magabiztos férfiaknak, akik maradandó benyomást szeretnének hagyni. Az Eros illatát az antik mitológia inspirálta, ahol Eros, a szerelem istene, a vágy és az erő szimbóluma. Ez a fás illat tökéletesen alkalmas esti társasági eseményekre, amikor ragyogni szeretne és a figyelem középpontjába kerülni.
A Versace Eros illata friss mentaolajjal, zöld almával és olasz citrommal kezdődik, amelyek azonnal felébresztik az érzékeket. Az illat szívét ambroxan, muskotályzsálya és borókabogyó alkotja, amelyek mélységet és érzékiséget kölcsönöznek. Az alapjegyek virginiai cédrus, vetiver, madagaszkári vanília és tölgyfa meleg, hosszan tartó nyomot hagynak, kiemelve a viselő férfiasságát és karizmatikus vonzerejét.
A Versace Eros több, mint egy illat, ez egy stílus és elegancia nyilatkozat. Ez az illat azoknak a férfiaknak készült, akik teljes életet élnek és nem félnek kifejezni egyéniségüket. Tökéletes kiegészítője minden modern úriembernek, aki ki akar tűnni a hétköznapok világából.
Permetezze a Versace Eros eau de toilette-t a pulzuspontokra, mint a csukló, a nyak és a fülek mögé, ahol az illat a legjobban kibontakozik. A hosszan tartó hatás érdekében permetezze a parfümöt rövid távolságból, és hagyja természetesen megszáradni a bőrön. Kerülje a csuklók összedörzsölését, hogy az illat ne bomoljon le teljesen. Mindig hűvös, száraz helyen tárolja a parfümöt, közvetlen napfénytől távol, hogy megőrizze minőségét és intenzitását.
Fej mentaolaj, olasz citrom, zöld alma
Szív ambroxan, bobule dřišťálu, muskátli
Alap madagaszkári vanília, tölgyfa, vetivérfű, Virginia cédrus
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
Euroitalia S.r.l.
www.versace.com
EAN: 8011003809202
A Versace márka 1978-ban született Olaszországban, amikor a legendás tervező, Gianni Versace megalapította. Az ő merész víziója és egyedi tehetsége adta a márkának azt a jellegzetes kézjegyet, amely a klasszikus művészet elemeit ötvözi a merész extravaganciával. Gianni tragikus halála után, 1997-ben, húga, Donatella Versace vette át a vezetést, aki továbbfejleszti az ikonikus stílust és a márkát a modern elegancia irányába viszi. A Versace néhány évtized alatt a világ legelismertebb divatházai közé emelkedett, és termékei a luxus és az eredetiség szinonimájává váltak.
A Versace filozófiája az olasz kézművesség, érzékiség és kifejező önbizalom egyesítésén alapul. A márka hangsúlyt fektet a precíz kivitelezésre, a minőségi anyagokra és a fenntartható eljárásokra, amelyek például a környezetbarát anyagok kiválasztásában vagy a kozmetikumok állatkísérlet-mentességében nyilvánulnak meg. A Versace dizájnokat az antik művészet, a mediterrán színek és a modern városi élet inspirálja, ami visszatükröződik az olyan jellegzetes motívumokban, mint az ikonikus Medúza fej. A márka kedvelői között olyan hírességek is megtalálhatók, mint Madonna, Elton John vagy Jennifer Lopez, aki a Versace zöld ruhájával a divattörténet egyik legikonikusabb pillanatát alkotta meg. A márka híres merész kampányairól és erőteljes jelenlétéről a közösségi médiában is.
A Versace kínálata a luxus divattól az ikonikus kiegészítőkön át a parfümökig terjed, amelyek világszerte közkedveltek. A legnépszerűbb parfümkollekciók közé tartozik például a Versace Bright Crystal, egy érzéki és friss női illat, vagy a Versace Eros, egy ikonikus férfiillat. A márka csúcsminőségű testápolást, sminket és napszemüvegeket is kínál, amelyek tökéletesen kiegészítik a merész stílust. Limitált kiadások és együttműködések vezető tervezőkkel vagy hírességekkel rendszeresen hoznak új trendeket és friss inspirációt a portfólióba. A Versace ideális választás azok számára, akik kivételességre, luxusra vágynak, és nem félnek kifejezni egyedi stílusukat a mindennapokban.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.