Yves Saint Laurent Opium 2009
Eau de Toilette nőknek
30 ml ért 23 065 Ft
Raktáron 2 db, péntek 2025-12-19 Önnél
Szállítás ettől 1 000 Ft
23 065 Ft
Yves Saint Laurent bemutatja az ikonikus Opium 2009 eau de toilette-et, amely a női elegancia és érzékiség megtestesítője. Ez az illat azoknak szól, akik titokzatos vonzerőt és bájt szeretnének sugározni. Minden lélegzetvétellel friss tónusok bontakoznak ki, mint a gyöngyvirág, mandarin és bergamott, melyek azonnal magukkal ragadnak a finom frissességükkel. Ideális választás esti alkalmakra vagy romantikus találkozókra, ahol felejthetetlen szeretnél lenni.
Az illat szívében gazdag virágos akkordok lüktetnek, mint a szegfű és jázmin, melyeket egzotikus mirha gazdagít. Ez a kombináció mély és kifinomult jelleget teremt, amely elbűvöli az érzékeidet. Az Opium 2009 a nőiesség és erő ünnepe, mind kifejező illata, mind pedig csodálatos üvege révén, amely a luxus és kifinomultság szimbóluma.
Az illat alapját meleg és érzéki tónusok alkotják, mint az opoponax, pacsuli, vanília és borostyán, amelyek hosszan tartó és intenzív élményt biztosítanak. Ez az egyedülálló kompozíció mélységet és egyedülálló karaktert kölcsönöz az illatnak, amely sokáig megmarad az emlékezetedben az első találkozás után. Az Yves Saint Laurent Opium 2009 több, mint egy parfüm – egy stílus és egyéniség nyilatkozata, amely minden lépésedet kíséri.
Alkalmazza az Yves Saint Laurent Opium 2009 eau de toilette-et a pulzuspontokra, mint a csukló, nyak és dekoltázs, ahol az illat a legjobban kibontakozik és legtovább tart. A még intenzívebb élmény érdekében enyhén permetezze be haját vagy ruházatát is. Kerülje a közvetlen bőrrel való érintkezést, ha érzékeny a bőre. Mindig hűvös és száraz helyen tárolja az üveget, hogy megőrizze az illat egyediségét és frissességét.
Fej bergamott, gyöngyvirág, mandarin
Szív jázmin, mirha, szegfű
Alap ámbra, opoponax, pacsuli, vanília
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
L'Oréal S.A.
www.loreal.com
EAN: 3365440556423
Yves Saint Laurent a világ egyik legikonikusabb divat- és szépségmárkája, melynek gyökerei 1961-ig, Franciaországig nyúlnak vissza. A márkát a vízionárius tervező, Yves Saint Laurent és partnere, Pierre Bergé alapították, akik együtt adták a márkának a jellegzetes francia sármot és az innováció iránti vágyat. A hagyományok megtörése és az új sziluettek bevezetése, mint például az ikonikus női szmoking, a Le Smoking, gyorsan a haute couture elitjébe emelte a márkát. Az idők során Yves Saint Laurent a parfümök és kozmetikumok területére is kiterjesztette tevékenységét, ahol, csakúgy mint a divatban, gyorsan vezető szerepet szerzett eredeti és felejthetetlen termékeivel.
A márka filozófiája a szabadság, az egyéniség és a hitelesség ünneplése, ami minden alkotás részletében megmutatkozik. Yves Saint Laurent inspirációját a művészet, a párizsi elegancia és a lázadó energia adja, és nagy hangsúlyt fektet az etikus megközelítésre – például a kozmetikai vonalban alapvető a termékek állatokon való tesztelésének mellőzése. A márka termékei magukban hordozzák a luxus megjelenést és az innovatív összetételeket, amelyek tiszteletben tartják a modern vásárló igényeit. Az olyan híres neveket felvonultató kampányok, mint Zoë Kravitz vagy Kaia Gerber, kiemelik a márka avantgárd jellegét és erős jelenlétét a közösségi médiában.
A Yves Saint Laurent kínálata magában foglalja a parfümöket, a sminket, a bőrápolást és az ikonikus divatkiegészítőket. A parfümvonal zászlóshajó termékei közé tartozik a legendás Opium kollekció, a modern bestseller Black Opium vagy az elegáns Libre illat különböző kiszerelésekben. A dekoratív kozmetikumok között a márka kiemelkedik például a Rouge Pur Couture rúzsokkal vagy a Touche Éclat alapozóval. Rendszeresen mutat be limitált kiadásokat, és együttműködik vezető tervezőkkel és művészekkel. A márka ideális választás mindenkinek, aki értékeli a luxus, az eredetiség és a merész stílus kombinációját – legyen szó ikonikus illatról, tökéletes rúzsról vagy inspirációról a magabiztos megjelenéshez.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.