Nina Ricci Nina Pop
Eau de Toilette nőknek
Nincs raktáron
Fedezze fel az elegancia és varázslat világát a Nina Ricci ikonikus Nina Pop kollekciójával. Ez az eau de toilette a nőiesség és játékosság ünnepe, amely klasszikus bájt ötvöz modern érintéssel. Az alma alakú üveg, amely ezen sorozat jellegzetessége, vidám színekkel díszített, és az élet örömteli pillanataira emlékeztet. A Nina Pop ideális választás azoknak a nőknek, akik egyedi és frissítő illatot keresnek különleges alkalmakra, mint például esti ünnepségek vagy romantikus vacsorák.
A Nina Pop illat friss és energikus citrom- és lime tónusokkal nyílik meg, amelyek azonnal felébresztenek és optimizmussal töltenek el. Az illat szívében a datura, édes praliné, finom bazsarózsa és lédús alma harmonikus kombinációja rejlik, amely érzéki és egyben ártatlan benyomást kelt. Az illat alapja cédrus, almafa és pézsma tónusokra épül, amelyek mélységet és tartósságot adnak az illatnak.
A Nina Ricci a kifinomultság és stílus szinonimája, és a Nina Pop sem kivétel. Ez az illat tökéletes kiegészítője azoknak a nőknek, akik ki szeretnék fejezni egyedi személyiségüket és bájukat. Engedje, hogy magával ragadja ez a virágos koncert, és lépjen be az elegancia és öröm világába.
A legjobb hatás elérése érdekében vigye fel a Nina Pop eau de toilette-t a pulzuspontokra, mint például a csuklóra, nyakra és a fülek mögé. Ezek a helyek biztosítják, hogy az illat a lehető legtovább tartson és teljes szépségében kibontakozzon. A zuhany vagy fürdő utáni nedves bőrre történő felvitel növeli az illat intenzitását és tartósságát. Ügyeljen arra, hogy az üveget hűvös és száraz helyen tárolja, hogy az illat megőrizze frissességét és minőségét.
Fej citrom, lime
Szív alma, bazsarózsa, maszlag, praliné
Alap almafa, cédrus, pézsma
Gyúlékony., Kerülje a szemmel való érintkezést., Gyermekektől elzárva tartandó.
ANTONIO PUIG S.A
www.ninaricci.com
EAN: 3137370322085
A Nina Ricci márka Franciaországból származik, és 1932-ben jött létre Párizsban. Alapítója az olasz tervező, Maria Adélaide Nielli volt, akit Nina Ricciként ismerünk, valamint fia, Robert Ricci. Nina eleganciaérzékének és szabászatának, illetve Robert üzleti tehetségének találkozása hozta létre az ikonikus divatházat, amely hamarosan híressé vált modelljeinek finomságával, nőiességével és romantikájával. Az egyik meghatározó mérföldkő a L’Air du Temps parfüm 1948-as bemutatása volt, amely világszerte a szabadság és az optimizmus szimbólumává vált, és a mai napig a világ legkeresettebb illatai közé tartozik.
A Nina Ricci filozófiája az időtlen elegancián, finomságon és nőies kifinomultságon alapul. A márka nagy hangsúlyt fektet az anyagok minőségére, a precíz kidolgozásra és a haute couture hagyományainak tiszteletére, miközben képes alkalmazkodni a modern trendekhez. Olyan termékeket hoz létre, amelyek ötvözik a francia sárm és költőiség jegyeit, nemcsak a divat, hanem a parfümök világában is. Gyakran merít ihletet a művészetből és a természetből, ami autentikus és álomszerű karaktert kölcsönöz termékeinek. A márka kerüli a felesleges túlzásokat, helyette a vonalak tisztaságára és harmóniájára épít, amit számos híresség is nagyra értékel – például Grace Kelly és Catherine Deneuve is a rajongói közé tartozott.
A Nina Ricci kínálata elsősorban parfümökből áll, amelyek világszerte milliók kedvenceivé váltak. A legendás L’Air du Temps illat mellett nagyon népszerűek a Nina, Luna és Les Belles de Ricci kollekciók is, amelyek játékosságukkal és finomságukkal tűnnek ki. A márka exkluzív limitált kiadásokra is összpontosít, amelyek rendszeresen vonzzák az egyedi illatélmények rajongóit és gyűjtőit. A Nina Ricci termékek ideális választást jelentenek olyan nők számára, akik kifinomult eleganciát keresnek, szeretnék kiemelni egyéniségüket, és vágynak egy olyan illatra, amely a mindennapok során természetes eleganciával kíséri őket.
Átlagos vásárlói értékelés
Értékelje elsőként a terméket.